| ||||||||||||||||||||||
התנהלות נכונה בתאונת דרכים ללא נפגעיםאחה"צ שגרתי, אתם נוהגים חזרה מהעבודה בדרככם לאסוף את הילדים. כל רגע מתוכנן, כל דקה מדודה, אתם מקווים שהפעם תגיעו בזמן... ואז בשנייה אחת הכל משתנה – לא ברור איך ולמה, הרכב לפניכם בולם בפתאומיות ואתם אחריו. באשמתו או אולי באשמתכם – נכנסתם בו מאחורה ושני הרכבים נפגעו. מה עושים? למרות שנשמתם לרווחה על כך שאין נפגעים בגוף לשני הצדדים, אתם מוצאים עצמכם מוטרדים: כמה יעלה לכם כל הסיפור? האם ברשותכם ביטוח רכב בר תוקף? האם חברת הביטוח תשלם את כל הסכום המגיע לכם? מי אשם בתאונה? מי מגיש תביעה נגד מי ואילו פרטים חשוב שתבדקו אצל הצד השני? לפניכם מדריך קצר להתנהגות לאתר תאונת דרכים. התנהגות לאחר התאונה:
פרטים שחשוב שיהיו בידיכם לקראת הודעה לחברת הביטוח:
לקראת תביעת חברת הביטוח:לאחר התאונה, דווחו לחברת הביטוח והעבירו אליה את כל המידע והפרטים שברשותכם. תיקון הרכב: יתכן ותרצו לבחור במוסך הסדר עליו ממליצה חברת ביטוח הרכב. כך תוכלו לתקן את הנזק בזול יותר גם אם ברשותכם ביטוח צד ג' בלבד. מכיון שמדובר במוסך שחברת הביטוח שלך בחרה משיקולים כלכליים, בידקו היטב שהתיקון נעשה באופן מקצועי ואמין תוך שימוש בחלפים מקוריים ואיכותיים. בחרה משיקולים כלכליים, בידקו היטב שהתיקון נעשה באופן מקצועי ואמין תוך שימוש בחלפים מקוריים ואיכותיים. יש לבחור שמאי מטעם חברת הביטוח אשר יעריך את הנזק ועל פי הערכתו תקבלו את הסכום הדרוש לתיקון הנזקים. זיכרו: חברת הביטוח היא גוף חזק שעלול לנסות להתחמק מתשלום הפיצויים, מתוך הנחה שהאזרח הקטן אינו בקיא בחוק ובמשמעות האמיתית של חוזה ביטוח הרכב. אם אתם חשים שלא קיבלתם את הפיצוי המגיע לכם – אל תתפשרו. פנו לעורך דין המתמחה בדיני ביטוח. כל הזכויות שמורות © פגוש, 2008
פורטל ביטוח רכב פגוש
|
||||||||||||||||||||||