| ||||||||||||||||||||||
אחזקת אופנוע – ביטוח, טיפוח וטיפולים במוסךביטוח חובה, המכסה את כל נזקי הגוף שעשויים להיגרם לנהג האופנוע, הוא הכרחי ואין לעלות בלעדיו על הכביש ובכלל לפתוח בנסיעה.יום ג' 27.7.10
מחירי ביטוח חובה לכלי רכב דו – גלגליים בעלי נפח קטן ביותר, עד 50 סמ"ק, יכולים להאמיר ולהגיע גם ל – 2,000 ש"ח לשנה, עד 250 סמ"ק מרקיעים ל – 3,500 לשנה ומעל 250 סמ"ק יעלה גם המחיר. בעלי רכבים יכולים לספר שאת רכבם המשפחתי הם מבטחים בסכומים נמוכים יותר בדרך כלל. חברות הביטוח, הן – בסופו של דבר – גוף עסקי המבקש לראות רווח ובעלי האופנועים הם אנשים המבקשים להגיע מקום למקום בלי להיתקע בפקקים, אבל צריך לקחת בחשבון את העובדה שאופנועים נחשבים לכלי רכב בדרגת סיכון גבוהה במיוחד, פשוט מכיוון שבמקרה של תאונה הפגיעות שיספגו – הן כלי הרכב והן הרוכבים עליו – הן קשות עד אנושות. עובדה זו, יחד עם גילם הצעיר בדרך כלל של הרוכבים, הופכים את הפוליסת ליקרות כל כך. ביטוח חובה, המכסה את כל נזקי הגוף שעשויים להיגרם לנהג האופנוע, הוא הכרחי ואין לעלות בלעדיו על הכביש ובכלל לפתוח בנסיעה. נהיגה באופנוע ללא ביטוח חובה היא עבירה חמורה שעשויה לגרור אחריה – לא רק קנסות, כי אם גם שלילת רישיון ואף מאסר. מבין הביטוחים הנוספים שאינם בגדר חובה – מקיף וצד ג' - פופולרי יותר ביטוח צד ג' בקרב נהגי הדו-גלגליים, שמכסה כל נזק לצד שלישי שיהיה מעורב בתאונה עם האופנוע. הביטוח המקיף יקר בהרבה ועל אף שהוא מכסה כל נזק אפשרי לרכב, כולל גניבה, שריפה, או נגיחה של שור, בדרך כלל יבחרו בו אלה המחזיקים בכלי רכב שמחירו גבוה באופן יחסי, מה שהופך את הביטוח המקיף למשתלם במקרה של גניבה, או של טוטאל לוס. כל הזכויות שמורות © פגוש, 2008
פורטל ביטוח רכב פגוש
|
||||||||||||||||||||||